Till häst???

Anette har hittat en C-ponny på blocket som vi kanske ska ha.
Den tävlar LA i hoppning och dressyr. Jätte fin är den.
 Om vi ska köpa den så ska jag fortfarande rida Stella och tävla henne. Men Amanda ska tävla den ponnyn och träna lite mer med den. Men såklart får jag tävla den ibland. När Amanda sen har blivit förstor för  den så börjar hon tävla Candy och jag den nya ponnyn. Amanda ska få tävla Candy lite mer i början eftersom hon inte kan tävla henne lika länge som jag.
Har inte vellat ha en till häst förut för att jag vill va medryttare på Stella och jag tyckte  att vi skulle ta mer had om Candy. Men det skulle vi inte gör om vi får en till häst. Men det här känns som en bra ide. Kommer aldrig att sluta ta hand om Candy fast vi har en till :) <333

Kommentarer
Postat av: Nadja

http://www.blocket.se/stockholm/Fantastisk_C_ponny_34865768.htm?ca=11&w=1



den här ponnyn kanske det är? ;)

2011-09-02 @ 09:28:06
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0