Jippi!

Det gick super idag på tävlingen. Hon flög över hindrena. Jag kom till om hoppningen men så glömde jag bort var de sista hindret var :/  Så fick 6 tidsfel.
Men jag kom 6 av 18. Och det var fem plaseringar, så om jag inte missat vart hindret va så skulle jag komma på en plasering. för det gick fort nog.
Men ska veta hur nervös jag var på fram hoppningen. Nästan alla häster vägra på ett hinder. Men Stella hoppa som vanligt över de. Den 1 oktober blir  det en till hopptävling och då ska jag klara det. För Stella äger på att springa snapp. Men hon har inte så bra hoppteknik så man kan inte sitta rätt på henne man kan inte ligga på halsen över hindrena eller hur man ska säga. Om man gör det får man en smäll på näsan och det gör ganska ont.

Det kommer film sen .
Älskar Stella!!!! <3

Första tävlingen med Stella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0