Vill bara få ut det

Jag är mig själv fast många försöker trycka ner mig. Jag kämpar för att inte bli nertryckt.

 " Tror du att du är cool eller" var det en tjej som kom och sa till mig. Asså NEJ jag tror inte att jag är cool. Jag tycker att jag är mig själv och inte går och härmar någona annan. Självförtroandet jag hade har jag inte längre efter allt skit jag fått... Jag tror att jag gör fel nu jag kan inte lita på mig om jag gör rätt!

Men efter jag kommit tillbaka här på bloggen har det blivit bättre de är inte bra men märker att det har blivit mycket bättre. Era fina kompentarer gör mig supper glad LOVE!!! Tack så mycket att ni byger upp mitt förtroende, ni är super gulliga!! Menar det ni är BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0