Tiden med Stella :)


En av det första gångerna jag red Stella. Då trodde jag inte att jag skulle va en som åkte och tävla. Tiden gick vi träna 2gånger i veckan.


Första gången jag hoppade Stella! Vi träna och träna. Jag gick bara på ridskola då tränade inte för tränare med Stella.

Första "tävlingen" med Stella. Dressyr L:C. Jag var jätte nöjd med mig och Stella då. Jag börja rida för trännare och börja rida lite bättre. Jag börja tävla lite mer.

Första hopptävlingen med Stella 50 cm.

Jag slutade på Ågesta och börja rida mer letioner med Stella! Jag blev mycket bättre på att rida och Stella börja arbeta mer rätt.


Nu är vi här, klarar L:C2 (dressyr) med över 60%. Hoppar 70 cm banor. Inte värdens bästa men jag är nöjd att jag har kommit så långt med henne. Vi kämpar fortfarande! Jag och Stella jer aldrig upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0