Tiden med Stella

Det har varit mycket skratt och gråt med Stella. Vår tid tillsammans har varit det roligaste i mitt liv!
När ägaren köpte Stella så hade hon inte gått dressyr på flera år hon var jätte stel och sprang bara hela tiden.

Jag blev medryttare och hon blev bara bättre och bättre. Jag va jätte nöjd att jag kom runt en bana som var 50 cm. Jag hade verkligen jätte kul med Stella och har fortfarande det är vi 2 tsm för evigt. Vi kämpade så mycket vi skulle bli bättre på den tiden kom det mycket svett och tårar.

 Det var flera gånger jag ville ge upp men... Jag och Stella skulle bli bättre.
Förra tävlingen sa jag en sak jag verkligen jag ångra Jag sa ( jag vill inte rida henne någo mer det är omöjligt)
Det var det värsta jag sagt.

Jag vill rida henne jag vill kämpa. Nu ska vi två kämpa tsm så hon blir bra igen ska gå ut och gå med henne varje dag och ta hand. Borsta i flera timmar.

Stellas och min resa får inte ta slut här. Det kanske inte blir någon hoppning för oss längre men det spelar ingen roll, bara det blir bra för Stella.

Vi två kommer kämpa tills döden skiljer oss åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0