Hmm?

Asså fattar inte att tjejer ska bråka hela tiden det finns alltid något att bråka om. Tjejer blir avensjuka på hur de andra ser utt och blir taskiga mot det.Snackar skit bakom ryggen på varandra.

Jag känner just nu kan jag inte lita på någon av tjejerna i klassen, jag har inte hört att det har snackat något om mig men... Det har varit så om en av tjejena går så börjar de snacka skit om den. Det borde inte kallas för vänner då om man snackar skit bakom den andras rygg hela tiden.
Killar håller ju inte på så här. Just nu är jag och min kompis Sandra( henne är den ända jag litar på i klassen av tjejerna) med killarna. Asså dom snackar aldrig skit och det blir roligare och va med dom eftersom jag gillar EJ att lossas va vän med någon och sen snacka om de på det sättet tjejer gör.

Ganska jobbigt att veta att de gör de. De går säker och pratar med varandra om att jag och Sandra är med killarna. Önska att det förstog vrf jag är med dom. Ingen av tjejerna kan man ju lixom lita på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0