....

Natten var inte så rolig var uppe till halv ett för att komma på ett sätt att komma upp på morgonen. Tänkte först att jag skulle skriva en lapp till min mamma så hon skulle kunna ringa hem när jag skulle upp.

 Men kom på då skulle hon väka alla andra i huset satt och tänkte länge, men tillslut skrev jag en lapp och la vid trappan så hon skulle se den.

Vakna av mig själv sen endå vid halv 7 tiden.

Skolan inget att snacka om ganska jobbig dag.... Skulle åkt till stallet nu men det blir inte så. Några som kommer och ska köpa två av marsvinen. Vill ha kvar det men det är bäst för de att flytta, vi har inte tid med de för vi har ju häst. Så nu har jag 5 marsvin kvar. Har också tre ungar som  ska bort.  Någon som vill h?? XD



Fota tagna av http://topdressage.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0