Dagen idag!

Skritta ju ut med Tora idag, en jätte mysig runda! När vi kom tillbaka så skulle  vi rida på volten.. Men nu märkte man Stella va halt, inte mycket men man ska ju inte rida om hästen haltar. Så nu ska hon vila ett tag. Hoppas att det blir bra igen!!

Eftersom jag inte ska ida Stella nu så får jag rida Mormor som en häst kallas X) Hon heter igentligen Verona.
Och imorgon tar vi med mig Candy till blåkulla. Så ska jag rida på Candy där. Då blir hon last träning. Sen får hon ju komma till ett ridhus som hon aldrig vart i... Ska bli super kul :D



Drottningen Stella! <3
   
Prinssesan Candy! <3


Kommentarer
Postat av: julia stuxberg

hej fin blogg du har :) jätte söta ponnys :D

2011-11-11 @ 17:07:41
URL: http://juliastuxberg.blogg.se/
Postat av: Emmi <3 <3

gud vilka gulliga bilder du har lackt ut på din blogg <3 <3 <3

2011-11-12 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0