Stella!

Idag stog det att jag skulle rida ut i skogen men det ska jag göra imorgon med Amanda, tora och kanske min mamma. Hade planerat att rida dressyr idag men det blev hoppning. De var en ganska stor vattenpöl mitt på rid banan så jag red i den några gånger och sen tog mamma fram en bom. la den på en stol med ena sidan och så la hon den på några koner på andra sidan. Så det blev ett litet hinter efter vattenpölen så jag hoppa de istället för att rida dressyr. Hade ett träns som igentligen va Candys men det var förlitet så Stella fick det. Men de tränset tycker jag inte man ska ha i dressyr bara i hoppning.

Men det gick iallafal jätte bra att rida idag hon lyssna jätte bra. Både jag och Stella tyckte det var jätte kul idag så är jätte nöjd.

Kommer film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0