Skolan!

Nu va det tredje dagen i skolan. Vi kör på som vanligt redan.
När vi har språk så måste vi gå till en annan skola. Den är ganska långt bort, så vi får röra på oss en del.
Men det är en tjej i min klass som måste ha lärare med sig för hon går hem när hon är på väg hem från den andra skolan.
Om det är någon mer som går hem måste vi gå med lärare alli hop. Hoppas ingen gör det för det är skönt att gå utan lärare.

Jag har typ redan femton böcker som jag måste släpa på.
Men i år ska jag satsa lite mer på skolan det var några gånger förra året jag slängde mina läxor, ibland kom dom in försent. Men iår ska jag göra alla läxor ska lämna in dom på rätt dag.

Nu låter jag som en liten pluggis men det är jag värkligen inte, men vill inte att det ska gå så dåligt i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0