kärlek!

Idag va jag inte i stallet var bara hemma med Tobias. Kärleken mellan oss går inte att beskriva.
Han kom till mig klockan halv 10 och åkte hem vid halv 9. Vi gjorde inte så mycket satt och prata. Han åt hos mig också.

Hur vi träffades:

Anette som äger Stella sa till mig och min mamma att det skulle komma en kille till stallet som skulle köra monstret 2 gånger i veckan. Vi tyckte att det skulle bli rolig att det skulle komma en kille till stallet men hade inge planer på att det skulle bli något mellan oss. Hans dagar var tisdagar och torsdagar men just dom dagarna var jag inte i stallet. Men jag var i stallet några tisdagar och torsdagar. Jag tyckte han var ganska söt men sa ingen. Vi kanske sa hej då och då men vi prata aldrig arnars. En dag rymde alla hästar i Candys hage jag hade redan åkt hem men Tobias hans kompis och några andra var kvar i stallet. De märkte att hästarna var borta och sen kom det en tjej till stallet och sa att hon hade sätt hästarna vid vägen springade. Monstret hade ett föl och sen var det ett annat föl, Candy och en häst som heter Freja. Tobias och hans kompis och en annan tjej hitta fölen och Monstret vi Jordbro  station. Men Candy och freja var borta vi leta efter dom i ungefär 2 timmr sen hitta Anette dom på en gård mer än 1mil bort. Men när jag kom hem från stallet så gick jag in på facebook och skrev tack för hjälpen till Tobias efter det så börja vi prata med varandra på facebook. En dag senare sa Anette till mig, jossan och tobias att borsta Bojan. Efter de blev jag riktigt kär i honom. Det gick någon vecka och sen blev vi tsm. Nu har vi varit tsm i ungefär 5 månader och jag älskar honom sjukt mycket. Det har varit på väg att ta slut flera gånger men efter varje bråk blev vår kärlek starkare en vad den hade varit tidigare. Hoppas värkligen inte att det tar slut på länge. För äskar honom såå mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0