Haha!

Marsvinen va inte det ända som hände i dag.
Jag red Stella och jossan Monstret. Vi red en runda i skogen som vi kalar hundrundan. Vi skrita hela vägen prata om saker och så sen skulle vi ta bara några hopp på vår terräng bana.

 Jag skulle hoppa två hinder som va ungefär 50 cm  ett av dom kanske va högre. Men hon bara flög över hindrena men efter jag hade hoppat så skulle jag galoppera en bit men då sparka hon rakt ut och jag ramla av. Det gick ganska bra men fick ont här och där. Men jag och jossan stog bara och skratta åt vad som hände, sen hoppa jag ett hinder igen.

Det var första gången jag ramla av Stella. Men jag är glad att jag ramla av men vet inte varför.

Imorgon ska jag hoppa Stella på banan och träna till en tävling den 4 sep. Det är en 70 cm bana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0